zaterdag 6 april 2013

With love from Russia...

Sinds een paar dagen volg ik het programma van de 'international school' van het Petöinstituut in Boedapest. Maar deze keer komen mijn vriendjes vooral uit het oosten: Wit-Rusland, Oekraïne, Kazachstan,... Dat geeft de groepsdynamiek toch een ander karakter dan vorige zomer met een allegaartje van nationaliteiten (Australiërs, Britten, Koreanen, Nederlanders, Egyptenaren,...). Mijn papa en mama proberen voor mij ook individuele therapiesessies los te krijgen. Want als benjamin van twee jaar kan ik niet altijd mee met de groep van oudere kindjes. Maar dat is toch wel een beetje opboksen tegen de bureaucratie van het systeem. Op dat moment zijn visioenen over het IJzeren Gordijn niet ver weg :-). Voor sightseeing heb ik nog geen tijd gehad want na mijn ochtendlijke intensieve therapie zoek ik uitgeput mijn bedje op om úren te slapen... maar dit weekend zal ik vast wel de stad kunnen verkennen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten