maandag 7 oktober 2013

'Voet' op Hongaarse bodem

Vanmorgen mijn eerste oefensessie op Hongaarse bodem gehad. Flink mijn best gedaan want schijnbaar zonder moeite 15 pasjes na elkaar gezet, doe het mij maar eens na :-)! En dat is nog niet het enige punt op mijn kleine succesrapport: sinds kort kan ik met een tandenborstel zelf mijn twee bovenste tandjes poetsen... Metingen hebben ook uitgewezen dat na oefeningen post-botoxoperatie mijn spierlengte al wat is toegenomen. Nu stevig verder blijven werken, tot 1 november in Boedapest, daarna weer terug in Antwerpen. Hopelijk blijf ik de overwinninkjes aan elkaar rijgen... Duimen jullie mee?


1 opmerking:

  1. Amaaaai Hanneman, keigoe bezig makker! Wij duimen hier allemaal heel erg hard mee dat je het ene succes na het andere aan elkaar kan blijven rijgen. Goe bezig en dikke kussen van Pieter, Veerle en Alexander xxx

    BeantwoordenVerwijderen