dinsdag 21 mei 2013

Fanclub

Helemaal overdonderd was ik na mijn benefietfeest... zovéél fans die de regen en de kou trotseerden!  Een hele stoet mama's, papa's en kindjes die eendjes visten of als soldaten leerden marcheren of op de springkastelen klauterden... Ook vele fans die naar een streepje jazzmuziek kwamen luisteren of kwamen fuiven in de oranjerie. Het was een hartverwarmend succes met een resultaat waarop ik zelfs in mijn stoutste dromen niet had durven hopen... Heel erg bedankt daarvoor want ik ben hier werkelijk een hele tijd mee vooruit geholpen...! De therapiesessies zijn ondertussen al geboekt: eind juni (Antwerpen), augustus (Antwerpen) en oktober (Boedapest) ga ik weer intensief aan de slag met een privétherapeut. Mijn handjes, beentjes, rug en hoofd  zullen er wel bij varen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten