zaterdag 20 april 2013

Arriverderci Boedapest


Ziezo, het zit er weer op. De vlieger in naar Antwerpen. Missie geslaagd: na 3 intensieve oefenweken zijn mijn spieren veel soepeler geworden! En mijn mama heeft weer een reeks tips and tricks geleerd om mij thuis verder te helpen... Daarom heb ik al een volgende sessie geboekt in oktober. Want dan zal ik net een botoxoperatie achter de rug hebben en daarna is intensieve therapie een must. Op die paar weken tijd is de vriezeman gaan slapen... sinds een paar dagen staat Boedapest vol lentebloesems bij temperaturen die we naar Belgische maatstaven gerust zomers kunnen noemen. Misschien ligt het daaraan dat mijn longen hier zo gaaf blijven? Of is dat omdat Antwerpen toch meer last heeft van fijn stof? 'Stof' tot nadenken...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten