donderdag 14 februari 2013

Dag allemaal

Het is zover! Mijn eigen blog is een feit. Hier zal je op geregelde tijdstippen het wel een wee kunnen lezen van mijn leven. Waar ben ik mee bezig? Wat heb ik onlangs nog gedaan? Wat staat er binnenkort op mijn planning? Natuurlijk mogen jullie hier ook altijd een berichtje achterlaten.

Maak zeker reclame voor mijn blog want hoe meer mensen ik op deze manier leer kennen, hoe meer volk ik op zaterdag 11 mei kan uitnodigen op mijn benefietfeestje :-). Meer info volgt later!

Ah ja, bijna nog vergeten te zeggen dat ik ook mijn eigen Facebookpagina heb, kwestie van mee te gaan met mijn tijd! Hier vind je alvast de link: http://www.facebook.com/#!/han.antonissen?fref=ts

Binnenkort verschijnt hier zeker nieuwe informatie over hoe ik mij nu voel en wat mij nu bezighoudt. Tot gauw!

Dikke kus,

Han




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten